فیشن کے پیچھے پوشیدہ اسرار

Date:

میں سے اکثر نے کسی نہ کسی موقع پر اس بات پر غور کیا ہے کہ اگر ہم وقت پر واپس سفر کر سکتے ہیں تو ہم کیا کریں گے۔ ہوسکتا ہے کہ ہم اپنے آپ کو سرمایہ کاری کا کچھ گرم مشورہ دیں اور کروڑ پتی بن جائیں، یا تاریخ کو بہتر سے بدل دیں، یا اپنے پسندیدہ تاریخی واقعے کا مشاہدہ کریں۔

ایک سال پہلے، میں نے سان فرانسسکو چھوڑا، اپنی ملکیت کی ہر چیز بیچی اور دے دی، اور 40 لیٹر کے بیگ میں چلا گیا۔ میں 20 ممالک کے 45 شہروں، 3 ڈزنی لینڈز، اور 1 خرگوش جزیرے کا سفر کرتا ہوں۔ میں نے ہفتے میں 50 گھنٹے کام کیا اور ایک اسٹارٹ اپ شروع کیا۔ میں نے کچھ قابل ذکر عنوانات کا مطالعہ کرنے کا عزم کیا، اور کچھ جو کام چاہتے تھے۔ انتشار قابل ذکر، ہوشیار ہے، اور یہ مختصر اور پیارا ہے۔ تاہم، میں مثبت طور پر وہ نہیں تھا جس پر میں کلک کر سکتا ہوں۔

سفر چھٹی جیسا نہیں ہے۔

“ڈیجیٹل خانہ بدوشوں” کی بڑھتی ہوئی کمیونٹی میں رہنا جو ایک جگہ سے آزاد طرز زندگی گزارتے ہیں۔ یہاں سافٹ ویئر ڈویلپرز، ڈیزائنرز، مصنفین، صحافی، انجینئرز، اور ہر طرح کے لوگ موجود ہیں جو ہمارے کام اور دنیا کا تجربہ کرنے کے لیے جذبہ رکھتے ہیں۔

میں تجویز کرتا ہوں کہ خانہ بدوش طرز زندگی ایک حقیقی کمپنی بنانے کا ایک نتیجہ خیز طریقہ ہے۔ ایک پرجوش آغاز پر بوٹسٹریپنگ، Moo.do۔ سفر کرنا کیونکہ یہ ایک جگہ بیٹھنے سے سستا، زیادہ نتیجہ خیز، اور زیادہ متاثر کن ہے۔ میری کمپنی، میرے مالیات اور میری ذاتی ترقی کے لیے سفر کرنا سب سے زیادہ ذمہ دارانہ انتخاب ہے۔

میں حادثاتی طور پر خانہ بدوش ہو گیا۔

تین سال پہلے میں مائیکروسافٹ میں اپنی نوکری چھوڑنے کی تیاری کر رہا تھا تاکہ ایک اسٹارٹ اپ شروع کرنے کے لیے سان فرانسسکو جانے کے لیے۔ میرے دوست نے پوچھا “لیکن آپ کو سان فرانسسکو میں رہنے کی کیا ضرورت ہے جب آپ کہیں سے بھی کمپیوٹر پر کام کر سکتے ہیں؟” اس کا سوال بہت معنی خیز تھا۔ جیسا کہ میں نے اس کے بارے میں مزید سوچا، میں نے ایک “عام زندگی” کے بارے میں اپنے مفروضوں پر سوال کرنا شروع کر دیا جو ہماری جدید دنیا میں معنی رکھتی ہے۔

میں 9-5 ملازمت کے خیال کو مسترد کرتا ہوں۔ میں دن کی روشنی میں کام کرنے اور اپنی اگلی چھٹی کا خواب دیکھنے کی بجائے دنیا کو تلاش کرنا چاہتا ہوں۔

میں نے 6 ماہ آسٹریلیا، ایشیا اور یورپ کے گرد سفر میں گزارے۔
لیکن یہ بہت اچھا کام کیا

6 ماہ تک سفر کرنے کے بعد، میں نے ہار مان لی اور پھر بھی سان فرانسسکو چلا گیا۔ سفر کرنا مزے کا تھا، لیکن میرے پاس ایک اچھا آئیڈیا تھا اور مجھے واقعی توجہ مرکوز کرنے اور حقیقی کام کرنے کی ضرورت تھی۔ سلیکن ویلی سے بہتر جگہ شروع کرنے کے لیے کیا ہے؟

لیکن میں نے جلد ہی اپنے آپ کو بہت آرام دہ اور سست ہونے، آسانی سے بور اور مشغول ہونے، اور بہت زیادہ ٹی وی دیکھتے ہوئے پایا۔ میں دن میں 12 گھنٹے اپنے کمپیوٹر پر بیٹھتا تھا لیکن مجھے ایسا لگتا تھا جیسے میں نتیجہ خیز ہوں۔

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related